Onze voordelen
SKW en AFM gecertificeerd
Experts met kennis van zaken
Scherpe inkoopvoordelen voor de VvE
Persoonlijk advies

Onze voordelen

Secretarieel / financieel administratief beheer

  • Laagste prijs garantie
  • 100% onafhankelijk

  • Experts met kennis van zaken
  • Persoonlijk advies

Home » Secretarieel / financieel administratief beheer

Secretarieel / financieel administratief beheer

De Utrechtse VvE Beheerder is een financieel onafhankelijke organisatie. Onze financiële en administratieve experts zijn opgeleid volgens onze eigen VvE-opleiding. Zo bent u er zeker van dat zij hun taken met ervaring, kennis en nauwkeurigheid uitvoeren. Voor het bieden van hulp en advies bij verzekeringen en schademeldingen zijn wij AFM-geregistreerd.

Secretarieel administratief beheer:

  • De ledenadministratie: het aanleggen en controleren van het ledenregister, het informeren van nieuwe leden over het register en het verzorgen van alle zaken rondom het appartementsrecht
  • De Algemene Ledenvergadering (AL): het organiseren en voorbereiden van de AL, het verzamelen van de hiervoor benodigde stukken, het bijwonen en/of voorzitten van de AL en overige ledenbijeenkomsten en het maken van notulen.

Financieel administratief beheer:

  • De debiteuren- en crediteurenadministratie: het incasseren en beheren van ledenbijdragen, het voeren van de volledige boekhouding, het herinneren en aanmanen van debiteuren en het openen en beheren van VvE bankrekeningen
  • De begrotingen: het opstellen van jaarlijkse begrotingen waaronder de onderhoudsbegroting en het informeren van leden hierover
  • De jaarstukken: het opstellen van de jaarstukken, het verzorgen van kasstukken en deze bediscussiëren met het bestuur

Hulp en advies bij verzekeringen en meldingen schade:

Voor het afsluiten van VvE-verzekeringen is De Utrechtse VvE Beheerder niet afhankelijk van tussenpersonen en verzekeraars. Dankzij onze AFM registratie zijn wij bevoegd om u te ondersteunen bij het afsluiten en selecteren van verzekeringen en het beoordelen en verwerken van schadeclaims.

Zo kunnen wij offertes van verzekeraars en meldingen van schade beoordelen en bemiddelen tussen leden en de verzekeraar.

Onze voordelen

Zo beoordelen onze klanten ons

Lees wat onze klanten over ons te zeggen hebben.

Partner voor verschillende VvE's

Partner voor verschillende VvE's. Snelle afhandelingen en goed contact zorgt dat wij en de bewoners al jarenlang tevreden zijn met het team van Vve Amsterdam.

Vastgoedservice uit: Utrecht

Bedankt voor jullie hulp!

Als voorzitter vertegenwoordig ik onze VvE (40app). Vanaf 2015 zijn wij overgestapt naar VvE Amsterdam. We zijn zeer tevreden met de service. VvE Amsterdam reageert snel en gaat proactief te werk in het onderhoud van het gebouw. Achterstallig onderhoud is in samenwerking met het bestuur vlot weggewerkt. We hopen nog vele jaren door te gaan met deze samenwerking!

Joost uit: Delft

Van begin tot eind duidelijk advies

Als bestuurslid kan ik VvE Amsterdam zeker aanraden. Ze zijn zeer deskundig en denken vaak mee over oplossingen.

Robbert uit: Amsterdam

Vast aanspreekpunt en meedenkend

Sinds kort werken wij samen met VvE Amsterdam. Wij zijn erg tevreden over de service, snelle reactie en deskundigheid. Namens het VvE bestuur en de bewoners raden wij daarom VvE Amsterdam zeker aan!

Erik uit: Pijnacker

Contactformulier

VvE beheer Almere

Offerte en contact

Geïnteresseerd in onze dienstverlening? Bekijk dan onze dienstenpagina of vraag direct een offerte aan. Wij nemen dan binnen enkele werkdagen contact met u op voor een vrijblijvend gesprek. VvE Beheer Amersfoort maakt VvE beheer duidelijk en effectief.